Burberry разказва истинската история на Томас Бърбъри в красива реклама

Британският луксозен моден бранд Burberry, известен по цял свят със знаковия си кариран десен и с изобретяването на непромокаемия габардин, отбелязва 160-годишнината си с клип в стил филмов трейлър. Видеото разказва драматичната, трогателна и изпълнена с деликатност и особен поглед истинска история на основателя на компанията Томас Бърбъри от Лондон.

В триминутното видео, озаглавено "Историята на Томас Бърбъри", в образа на главното действащо лице влиза актьорът Донал Глийсън ("Ex Machina: Бог от машината", "Междузвездни войни: Силата се пробужда", "Завръщането"), отбелязва Ройтерс, цитирана от БТА. Клипът е режисиран от Асиф Кападия, отличен с "Оскар" за най-добър документален филм за "Ейми".

С видеото, в което участват също актьорите Сиена Милър, Доминик Уест и Лили Джеймс, модна къща "Бърбъри" поставя и началото на коледната си кампания. На 18 октомври тя отчете увеличение от 5% на приходите за първото полугодие, благодарение на ефекта от обезценяването на лирата след вота за Брекзит, съобщи Асошиейтед прес. Паричните постъпления на компанията са достигнали 1,16 милиарда британски лири (1,42 милиарда долара) за шестте месеца до 30 септември спрямо 1,1 милиарда лири през същия период на миналата година.

Лирата се обезцени с близо 20% след референдума на 23 юни, тласкайки нагоре стойността на продажбите в чужбина, когато те бъдат обърнати в британска валута. Доказателство за положителния принос на лирата е фактът, че основните приходи на Бърбъри, изключващи промените във валутния курс, са се свили с 4 на сто.

"Бърбъри" посочва, че слабата британска валута би трябвало да прибави най-малко 125 милиона лири към целогодишната й печалба, като се вземе предвид курсът от 12 октомври.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ