Най-реалистичната туристическа реклама от Booking.com


При конкуренцията на споделеното нощуване на Airbnb, световните сайтове за хотелски нощувки като Booking търсят начин да привличат внимание към себе си, а също и да създават симпатии. Специално Booking.com успя да го направи, както и определено да се хареса на голяма част от служителите си. Направи го с онлайн кампания, в центъра на която е този почти 3 и половина минутен филм.

Филмът съдържа кадри, направени от служители на Booking по света през 2016 г.

14 000 служители са съдействали, когато от компанията им възложили една обща мисия: да заснемат туристическите си пътувания. Така се получило това приключенско и съвсем истинско видео съдържание с кадри от над 190 страни. То има над 5,5 милиона прегледа в YouTube. Вижте го!

Усеща се различно от другите реклами, нали? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Колонката на Ричард Брансън: Най-важните уроци от моите 50 години в бизнеса
СЗО: Обработеното месо е канцерогенно
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
“Седем истории” в подкрепа на център за специалните деца
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Никола Бакалов избран за първи мандат в управата на банковата асоциация