Snickers заменя фъстъците с кокос


Брандът за десертчетата с карамел и фъстъци Snickers замени традиционния си пълнеж с кокос, така че да наподобява на Bounty – друг бранд от портфолиото на Mars Wrigley Group.

Кампанията е стартирала в средата на ноември на територията на Франция и е изпълнила целта си да накара потребителите да смятат, че е допусната производствена грешка. Стотици снимки и коментари за продукта са споделени в социалните мрежи, преди от компанията да излязат с официално изявление, че това всъщност е шега. Те избират да пакетират именно Bounty, защото алергените му съвпадат с тези на Snickers.

„През последните 10 години всяка кампания беше под надслов „Не си ти, когато си гладен“. Решихме да преминем на следващо ниво и да представим последствията, които гладът може да има върху нашия собствен производствен екип“, споделя Лионел Трапе, маркетинг директор на Mars Франция. Така съвместно с агенцията CLM BBDO решават да направят смелия експеримент, с който да предадат посланието на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите