Спайк Джоунз режисира новата, луда реклама на KENZO


Едва ли е изненада, че рекламата на Спайк Джоунз за най-новия парфюм на Kenzo - Kenzo World, е по-добра от 94% от всички музикални видеоклипове, които се въртят наоколо в момента. Умът на този човек е чудо и той дирижира някои от най-определящите модерната епоха попкултурни промота от 90-те насам, коментират авторите на noisey.vice.com.

Прочутият режисьор и автор на филма "Тя" създаде видеото за Kenzo като не толкова модна реклама, колкото като музикален видеоклип, използвайки парчето "Mutant Brain" на Сам Спийгъл & Ape Drums, съвместно с Assassin. 

Сам Спийгъл прави музика с името N.A.S.A. и... е брат на Спайк. Освен това, най-новите творчески таланти зад Kenzo са Каръл Лим и Умберто Леон, който е един от най-близките приятели на режисьора. 

В рекламата от 3:48 минути 21-годишната Маргарет Куали, известна от The Leftovers, присъства на официална церемония за награждаване и учтиво слуша речите, носейки впечатляваща зелена рокля на Kenzo. Тя се извинява и излиза на стълбите в стилно фоайе, където полудява и започва да танцува в транс. Песента е агресивна, трайбъл бие в ушите на публиката - кадрите съчетават по уникален начин елегантност с глупаво излъчване и тотално демонично обсебване. Хореографията е на Раян Хефингтън, който е автор на танците в клипа на Sia "Chandelier".

Ето и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Ограничават движението на тежки камиони по магистралите заради края на празничните дни
Тръмп призова чуждите компании да уважават американските имиграционни закони
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open