„Америка за България” с нова идентичност

„Америка за България” с нова идентичност

„Америка за България” с нова идентичност

Фондация „Америка за България”, най-голямата благотворителна организация в България, представи днес новата си визуална идентичност. Тя включва ново лого и визуални материали, ново мото, и нов интернет адрес.

Нанси Шилър, президент и главен изпълнителен директор на Фондация „Америка за България“ представи новата визия на форум в София пред повече от 600 партньори на организацията от над 75 населени места в страната. Г-жа Шилър обяви още, че от създаването си през 2009 г. до днес, Фондацията е инвестирала над 186 милиона долара за развитие на потенциала на България.

„Новата ни визуална идентичност отразява уникалното партньорство между нашите две страни – именно това е целта и на новото ни мото „Американският оптимизъм среща българския потенциал”, каза Шилър. „Така заявяваме и своя дългосрочен ангажимент към България - възнамеряваме да продължим да даряваме по около 20 милиона долара на година в подкрепа на Българи”, добави още тя.

За последните осем години Фондация „Америка за България” е направила дарения за 710 инициативи за развитие на българското образование, изкуство и култура, гражданско общество и демократични институции, културно наследство и туризъм, земеделие и частен сектор, и социална сфера.

Сред над 350-те партньорски организации, подкрепени от Фондацията, има неправителствени организации, национални и местни институции, обществени и частни медии, социални и бизнес предприемачи, училища и университети, библиотеки, читалища, театри, опери и балети, симфонични оркестри, музеи и галерии. 

По време на форума Шилър представи новия уебсайт на Фондацията, us4bg.org и мобилните му версии, както и профилите на организацията в социалните мрежи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ