Брандовете, които не успяват да спечелят милениалите

Брандовете, които не успяват да спечелят милениалите

Брандовете, които не успяват да спечелят милениалите

Те са били водещи в сегмента си в продължение на десетилетия, но една от най-желаните групи днес, тази на милениалите, им се изплъзва, защото просто не е заинтересована от тях. Това безразличие създава възможности за други брандове, които могат да дръпнат едни гърди напред на конкурентната писта, смята Рон Торосян, главен изпълнителен директор на пиар фирмата 5wpr, за PR Daily. Вижте 5 от имената, които не са сред фаворитите на съвременните консуматори.

Диетичното Pepsi

Тази безалкохолна напитка, която се появява в резултат на войните с Coca-Cola през 80-те години на миналия век, присъства в домовете на милиони хора в края на хилядолетието. Продажбите обаче рязко се сринаха, което накара някои магазини да изтеглят диетичната вариация от рафтовете. Първоначалната промяна беше свързана с опасения за изкуствени подсладители, а тенденцията загива сред милениалите, които са по-заинтересовани от други напитки.

Victoria’s Secret

Марката почти изчезна от потребителското съзнание след няколко катастрофални години на продажби и промени в отношението към клиентите. Търговските центрове се откроиха като концепция, но не това уби Victoria’s Secret. Поредица от пиар трудности и промени в нагласите раздвижиха пазара, докато брандът избра да се опита да бъде това, което винаги е бил. Недостатъчно хора искаха именно това, така че се наложи компанията да затвори стотици магазини и дори да прекрати традиционните си модни ревюта.

Harley Davidson

Докато все още се смята за водеща икона на американския дух с голямата си и отдадена фен база, по-младото поколение не купува просто марката или начина на живот. Веднъж пуснати на пазара като начин човек да вкуси свободата на живот отвъд закона, моторите Harley се превърнаха в символ на статус и уикенд пътешествия за „бейбибумърите“ и поколението X. Най-общо казано, милениалите разглеждат цялата транспортна индустрия в различна светлина, умствена нагласа, която позволи на компании като Uber и Lyft да бележат скок.

Crocs

Къмпингуващите и градинарите обичаха тези обувки, но стилът им не пасва на по-младите потребители. Първоначално марката издържа на предизвикателства като факта, че обувките са „вредни за краката“, но не успя да се справи с наводнения пазар.

iPod

Много милениали не си спомнят момента на анонсирането на iPod-а, когато музикалните фенове бяха изумени колко много песни могат да носят в джоба си. И докато по-възрастните милениали и по-младите потребители от поколението X все още използват това устройство, не важи същото за тези, които израснаха в дигиталните медии.

Докато тези тенденции не са добри новини за тези марки, акционерите имат надежда, че някои промени в посланията, пиара и маркетинга, както и в позиционирането, могат да дадат на позабравените компании нов живот.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ