нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

По-внимателно с думите!

Shutterstock

Малко маркетингови стратегии са претърпели толкова еволюция и развитие, колкото оптимизацията за търсачки (SEO). Съвременните подходи са много коренно различни от това, което хората правеха в края на 90-те и в началото на новото хилядолетие.

Тогава SEO играта беше фокусирана около ключовите думи. Избирате правилните ключови думи за стратегията, вкарвате ги във всяко кътче на уебсайта и в крайна сметка вероятно ще се класирате прилично при заявките, съответстващи на тези ключови думи, пише Тимъти Картър за Entrepreneur.

А днес? Класирането по целеви ключови думи не е толкова лесно и просто. Така че, трябва ли целевите ключови думи да изчезнат напълно от кампанията?

В днешното SEO функционалната роля на ключовите думи не е изчезнала и вместо това еволюира. Някога ключовите думи бяха инструмент, който можете да включите в съдържанието, за да постигнете определен резултат. Днес те са по-скоро водеща сила за стратегията.

Важно е да направите проучване на ключови думи, за да разберете по-добре конкуренцията си, потребителското намерение и дори потока от уеб търсения и уеб трафик. След като разберете ключовите думи и фрази, които вашите потребители търсят, можете да изберете своите цели и да изградите стратегията си.

Голямата разлика е, че днес не си струва да практикувате последователна оптимизация, а препълването с ключови думи определено е забранено. Всъщност вашите целеви ключови думи трябва да се появят само няколко пъти в съдържанието, което оптимизирате за тях. Вместо това фокусът ви трябва да бъде върху създаването на възможно най-качествено съдържание и писането по начин, който е едновременно информативен и естествен. С по-добро съдържание по-висока привлекателност за потребителите (в комбинация със стратегия за изграждане на линкове и разпространение на съдържание) не би трябвало да имате проблеми с класирането за желаните целеви заявки.

По материал на Тимъти Картър за Entrepreneur

още от Маркетинг