Имейл маркетинг по време на криза: Част 2

Имейл маркетинг по време на криза: Част 2

Имейл маркетинг по време на криза: Част 2

Промените в потребителското поведение по време на кризата са сред предизвикателствата за брандовете. Платформата за имейл маркетинг Sailthru разкрива как част от нейните клиенти използват нюзлетърите от началото на пандемията. В първата част ви представихме как Best Buy се фокусира над новото поведение, как Revolve награждава най-добрите си потребители, какво прави Nike с изоставената потребителска кошница и как Williams-Sonoma предлага персонализирани потребителски услуги.

Споделяйте добрите дела като Thrive Market

При анкета сред 1000 души Американската асоциация на рекламните агенция открива, че 56% от клиентите се радват да чуят как брандовете помагат на общностите си в рамките на пандемията, независимо дали става дума за дарение на средства или продукти или грижа за служителите. Важно е обаче да се отбележи, че проучването е проведено в средата на март, когато всички бяхме заляти с „важни актуализации около COVID-19“.

Търговецът на дребно Thrive Market показва своята решителност да е полезен на света от началото на извънредната ситуация. Брандът основа благотворителен фонд за здравните работници и събра над 350 хил. долара за месец и половина, а главният изпълнителен директор Ник Грийн се отказа от заплатата си за периода до края на годината.

В контекста като MATCHESFASHION

Това, на което залагат от уебсайта за продажба на артикули от висшата мода MATCHESFASHION, е да предлагат стоки, отговарящи на случващото се – така в имейл до своите клиенти те промотират по-широки дънки, подходящи за дома, удобни маратонки за ежедневието и др.

Персонализирайте всичко в имейлите, точно като JustFab

Имейлът винаги е бил най-добрият приятел на магазините. Със своята средна възвръщаемост на инвестициите от 122% според Асоциацията за данни и маркетинг, това е най-доходоносният канал.

За да изпъкнат във входящата поща, брандовете трябва да разчитат на персонализацията. Когато чуят тази дума, много хора си мислят за препоръките на продукти, но това е само едно парче от пъзела. Персонализирането на всичко е част от успешната програма за имейл маркетинг на марката облекло JustFab, която използва персонализиран час за изпращане на нюзлетъри към абонатите, за да може да ги получат тогава, когато е най-голяма вероятността да се ангажират с тях. Компанията следи стриктно и поведението и предпочитанията на клиентите си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ