Ще купи ли или ще си помисли?

Ще купи ли или ще си помисли?

Ще купи ли или ще си помисли?

Каква е най-важната информация, която трябва да се включи в рекламата? Цената? Видът? Бързото и любезно обслужване? Работните часове? Гаранцията? Препоръките? Фактът, че бизнесът е семеен?

Отговор: Включете комбинация от посочените по-горе особености. Съобразете се с това, че клиентите са два вида – в преходно настроение и в емоционално настроение за пазаруване. Правилното рекламиране зависи от предвиждането на нагласата на по-голямата част от купувачите в момента преди покупката, обяснява сп. Entrepreneur.

Всеки човек периодично попада в двете роли на клиента. Някои се задържат повече във втората. (Може би ще се сетите, че познавате такива.) Други остават за по дълго в първата роля.

Успешните компании таргетират в рекламите си характеристиките, търсени от един от двата вида купувачи.

Клиентите в преходно настроение:

  • се фокусират върху покупката в момента и не обръщат внимание на изгодните в бъдеще предложения.
  • се страхуват неистово да плащат за поправка или да получат некачествена услуга.
  • обичат да се пазарят и да сравняват. Купуват, след като са обиколили няколко подобни магазина.
  • обичат да прекарват време в пазаруване и не смятат часовете в обикаляне по магазините за безсмислено изгубени.
  • нямат търпение да разкажат за изгодната покупка и са идеален обект за разпространение на маркетинга от уста на уста.
  • се наслаждават на собственото си изследване и не се доверяват на консултанти.

Клиентите в емоционално настроение:

  • се отнасят към днешната покупка като единствена за последните няколко месеца.
  • се страхуват много да не направят погрешния избор.
  • не харесват процеса на пазаруване и пазарене.
  • включват времето за избор на покупката в цената на избрания продукт.
  • са склонни да се върнат и да купят от същия магазин, ако останат доволни.
  • търсят експерт, на когото да се доверят.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ