Една идея, която LinkedIn „открадна“ от Facebook

Една идея, която LinkedIn „открадна“ от Facebook

Една идея, която LinkedIn „открадна“ от Facebook

LinkedIn въведе промяна, която е приветствана от маркетолозите - професионалната социална мрежа прокара "собствен вътрешен Facebook". Целта е да се показва повече информация за потребителите, за да могат рекламодателите да се свързват с тях и да ги ангажират още по-персонализирано. 

"Днес сме развълнувани да обявим старта на PYLON за LinkedIn Engagement Insights, API решение за данни... което дава възможност на рекламодателите по света да достигат данни от LinkedIn и така да подобряват ангажираността чрез своето съдържание и да доставят положителна възвръщаемост на инвестицията в LinkedIn", съобщиха от LinkedIn в публикация, цитирана от сайта на сп. Inc. 

"Изградено по начин, който уважава личната информация, LinkedIn Engagement Insights помага на рекламодателите да правят по-информиран криейтив и да създават дискусии за таргетиране, така че да могат да са по-успешни в LinkedIn", продължават от компанията. 

Идеята е проста: LinkedIn иска да улесни компаниите да разбират повече за най-подходящите си потенциални клиенти в платформата, преди да започнат действия за създаване на връзки и разговори с тях. Също както Facebook. 

И също както Facebook, LinkedIn е смятана за виртуална съкровищница от данни на хора, посочени от тях самите съвсем вярно - къде живят, къде работят, къде са работили, кои училища са посещавали, какви са хобитата им, професионалните им интереси. 

"Нашето стратегическо партньорство с DataSift се корени в желанието да помогнем на рекламодателите да избегнат догадките в медийното планиране и рекламната оптимизация в LinkedIn", казват от компанията. LinkedIn Engagement Insights предлага информация за изграждане на по-добри маркетингови кампании по-ефективно, и за достигане на "премиум професионална аудитория", посочват представители. 

Ще се филтрира по интереси и мнения на професионалистите, чрез набор от измерители, включително индустрия, в която работи човекът, възраст, размер на фирмата негов работодател, работна длъжност, функции на работата и други. Този набор от данни в много измерения ще помогне на b2b маркетинга да открива нови, по-правилни публики и да създава по-добро съдържание, както и да разбира как брандът стои спрямо конкуренцията. 

Тоест, формулата би трябвало да бъде правилни възможни клиенти + персонализиран подход. Дава се възможност фирмата да не е плащащ рекламодател в LinkedIn, за да използва този подход. Може да стане чрез сканиране на профила на някой и след няколко секунди измисляне на начини "да се разчупи леда" и да се започне разговор с него. От решаващо значение ще бъде да се използват сведения от профила на човека, като в кой град живее, какви са хобитата му, къде работи и т.н. Също както в реалния живот, марките ще трябва да започват в LinkedIn връзка чрез разговор. 

Силата на продажбата на продукти или услуги в LinkedIn е залегнала в локализирането, ангажирането и бързото създаване на връзка 1 към 1 с човека в LinkedIn, обясняват наблюдатели. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ