Коментарите на един ядосан клиент

Коментарите на един ядосан клиент

Коментарите на един ядосан клиент

„През годините съм бил свидетел на хиляди маркетинг съобщения – в уебсайтове, прессъобщения, по време на конференции и по телефона. Тъй като те често са пълни с клишета, съставих списък на най-често срещаните лъжи в маркетинга, заедно със значението им – какво всъщност имат предвид компаниите, когато ги отправят към клиентите.“

Това коментира с намигване към маркетолозите Джофри Джеймс – автор на Inc.com.

Ето и десетте му фаворита.

● „Продуктът ни е от най-ново поколение/ водещо поколение.“

Истината: Това е бета версия, която се надяваме да подобрим, да установим кои са грешките в нея и да ги премахнем, след като я използвате.

***

● „Продуктът ни е произведение на изкуството/ трето поколение/ с уеб възможности.“

Истината: Имаме този продукт, но нямаме идея защо бихте искали да го купите.

***

● „Ще надхвърлим очакванията ви.“

Истината: Но няма да можем, защото току що ги повишихме с тази глупава забележка.

***

Най-големите бранд провали на 2017 г.

● „Искаме да сме ваш партьор, не само провайдър.“

Истината: Искаме да ви заключим във вашия акаунт/профил и да държим конкурентите извън него.

***

● „Създадохме продукта си с вашите бизнес цели наум“.

Истината: Молим се да имаме нещо, от което фирмата ви се нуждае.

***

● „Ние сме индустриален лидер.“

Истината: Знаем, че това е безсмислено твърдение, но звучи хубаво.

***

● „Продуктите ни са изключителни/ отлични/ уникални.“

Истината: Нямаме идея как да окачествим ползите от покупката им.

***

● „Предлагаме 360-градусова услуга.“

Истината: Когато ни се обадите, накрая завършвате обикаляйки стаята в кръг.

***

● „Предлагаме потребителско обслужване от световна класа.“

Истината: Когато ни се обадите, персоналът ни трудно ще се справи с разговор на английски език.

***

● „Имаме най-ниската цена на собственост.“

Истината: продуктът ни е бил със сериозна надценка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ