Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Новите начини да създадете трафик към сайта си

104

Снимка: Shutterstock

Извън познатите методи за споделяне в по-големите социални мрежи, съществуват и други, по-нови подходи за създаване на трафик, който да води към фирмените уебсайтове, посочва в актуален материал изданието Inc.com. 

Ето какви са те. 

1. Може да бъдете активни в Medium. 

Medium е "YouTube-ът на писателите" - в него потребителите публикуват материали от блогове по всевъзможни теми. 

За начало може да започнете като предавате за преглед статии (на английски език). Такава поне е практиката в Щатите. В самата статия вече авторите слагат призив за действие (в дъното й) с линк, за привличат посетители или имейли. 

2. Публикуват се статии и в Steemit. 

Ако Medium и Reddit се съчетаят в едно, то би било - Steemit. За незапознатите с платформата, това е онлайн общност, която дава възможност да се гласува за съдържание - от статии до видеоклипове, които хората харесват най-много. На базата на харесването от публиката, авторите на съдържанието за възнаграждавани. 

Платформата е препоръчвана на хора, които търсят нови места за изява и да се доказват като лидери на мнение в своята експертна област (което в замяна ще донесе още уеб трафик). На тях се препоръчва да публикуват блог постове в Steemit.

3. Използване на IGTV в Instagram. 

Instagram доминира социалните мрежи в последната година и излъчи наскоро дълъг формат видео съдържание с IGTV. Тъй като опцията е все още нова и в САЩ, публикуването по този начин не е много рисково, защото няма чак толкова голяма конкуренция. Освен това всички, които използват IGTV в Instagram, вероятно ще полоучават повече видимост, защото опцията е нова. 

Продължава на страница 2.

още от Маркетинг
15
Четвъртък
Ноември