нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Печелете от политиките за връщане

Снимка: Shutterstock

Веднъж избирах обзавеждане за офисите ни в Маями и видях килим, в който се влюбих. Попитах в магазина дали ще ми позволят да го върна, без да ме таксуват за снабдяването с нова стока, в случай, че не се впише добре в интериора. И, получих отказ. Оставих килима на пода в шоурума им, заедно с обзавеждането, което бях избрал от тях. Същия ден случайно намерих друг магазин, където купих обзавеждане за 40 000 долара и два килима.

Защо разказвам това?

Не позволявайте политиките ви за връщане на стоки да навредят на продажбите.

Има шест фактора, които можете да имате предвид, когато оформяте тези политики:

1. Предложението за връщане не се прави, за да удовлетворява недоволните клиенти, а за да увеличава продажбите

Връщането на стоки трябва да води до ръст на продажбите, по-голям от разходите по него като разопаковане, складиране, поставяне на рафтовете, поръчване наново. Тази практика е успешна само когато търговците или маркетингът в компанията са обучени професионално да продават на клиентите правилните продукти и услуги.

2. Предложете продукт, с чието връщане потребителят ще изгуби нещо. Това е абсолютният трик за погасяване на загубите.

Продължава на страница 2. 

още от Маркетинг