Съвети за стабилни продажби на средната класа

 Съвети за стабилни продажби на средната класа

Съвети за стабилни продажби на средната класа

Компании за ултралуксозни стоки като Coach и LVMH Moét Hennessy Louis Vuitton отчитат добри резултати и висок интерес. Същевременно потребителите в глобален план от години са все по-предпазливи, когато харчат. Това коментира Кен Голдстайн, икономист в изследователската компания The Conference Board. Той предивиди тенденцията за все по-премерено харчене от страна на клиентите още през далечната 2006 г.

Въпросът в съвременната бизнес среда е „Ако сте продавач, който се стреми към купувачите от средната класа, как да задържите обема на продажбите?“, пише Entrepreneur. Експертите съветват:

 - Събирайте информация. Записвайте всичко, от имена и имейл адреси, до предпочитанията на определени клиенти. Използвайте добра, изпитана технология, за да съхранявате и използвате тези данни. Там, където някои от големите продавачи правят грешка е, когато от бизнес практиката им се изплъзне личния контакт. Контактът с клиентите от страна на служителите кара хората да се чувстват специални и повишава продажбите. Това е изпитана, позната формула, която днес е по-полезна от всякога.

- Организирайте специални събития. Те генерират трафик. Мислете за новите, по-вълнуващи начини, с които можете да привлечете хората. Опитайте с присъствието на местни популярни личности, с предложението за среща с автори на книги или визити от дизайнери и художници. Дайте на заетите хора причина, заради която да не пропуснат събитието във вашия магазин.

- Избягвайте намаленията. Да предлагате по-евтини стоки на средната класа може да доведе до обратен, нежелан резултат. С офертата за стока на по-ниска цена губите тази част от купувачите, които ще си помислят, че сте понижили качеството или че това е реалната стойност на предложението за покупка. Така може би ще привлечете хората с по-ниски доходи, но това ли е целта ви? Помислете как комуникирате марката си. Бъдете верни на собствената си концепция за търговец.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ