Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Реклама без пари? Може. Ето как

493

Снимка: Shutterstock

За всички млади предприемачи, които мечтаят да видят продукта си в реклама, но нямат пари, има надежда! Всяко нещо с времето си! Преди да се натрупа капитал, може да се започне и с безплатна реклама. Да, има и такава опция.

Набирането на клиенти е най-важно за прохождащия бизнес. Затова той може да се обърне и към директните продажби. Да накараш хората да използват продаваното от теб преди да му направиш маркетинг е подход, който се е доказал като работещ. Освен това голям компонент от маркетинга е да знаеш коя е клиентелата ти. Затова, преди да се пристъпи към скъпи рекламни акции, експертите съветват малкия бизнес първо да поработи за изграждането на потребителска база.

Как да стане това без пари? Тук следват три изпитани начина продуктът ви да достигне до ръцете на хора, от които смятате, че ще можете да печелите.

1. Пишете им лично. Имейл маркетингът е страхотен инструмент за директни продажди. В същото време, ако не е направен както трябва може да бъде загуба на време. Писмото ви не бива да прилича на автоматично генерирано, с дълги рекламни описания и последвали линкове, защото така наподобява максимално спам. И там и ще отиде непрочетено. Колкото по-лично е поднесено, толкова повече маркетинг въздействие ще има. Най-правилният вариант е обръщение по име, последвано от две изречения с молба за изпробване на продукта/презентация и подпис на реално лице с телефон и електронна поща за контакт.

2. Организиране на срещи в интернет и онлайн семинари. В Съединените щати някои от прохождащите фирми така демонстрират продуктите си. Събитията се реализират в определени технологични платформи за уебинари. Готви се на живо, в реално време. Правят се информационни реклами с обяснения за употребата на продукти и всякакви други типове демонстрации на закрито и навън. Чрез платформите в онлайн събитията могат да се включват множество потребители (включително интернет активни майки). Те могат да вземат участие, да задават въпроси и да си взаимодействат с презентацията.

Продължава на следващата страница. 

още по темата
още от Маркетинг
23
Петък
Август