Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Ценни съвети за ефективно онлайн общуване

291628

Снимка: Shutterstock

В работния свят е от решаващо значение да умеем да създаваме контакти.

В същото време стана по-трудно хората да предоставят данните си за връзка, особено след новите, по-строги регламенти и разкритията за пробиви в сигурността на електронни пощи и социални мрежи.

Може би затова темата "Как да се свързваме с хората и да получаваме отговор" е една от най-разглежданите в секцията на LinkedIn за учене и усъвършенстване. Тя подчертава най-ефективните в момента начини да създаваме нови контакти чрез онлайн общуването и в крайна сметка, да мотивираме получателите да ни отговарят. 

"Хората ми пишат всеки ден и ме впечатлява, че те използват всички техники и стратегии, които обхваща онлайн курсът ми", коментира пред Business Insider контент мениджърът на LinkedIn Learning в Испания Карлос Бургес де Гопегуй. 

По думите му изброените стратегии са насочени към всички, въпреки че са издържани в търговски тон. 

"Всеки може да се възползва и да спечели от тези съвети, за да подобри техниките си за общуване и най-вече, комуникационните си тактики. Затова е курсът - за стратегии, които произвеждат резултати и признават, че всеки сценарий в общуването е уникален и различен", коментира още той. 

Бургес предлага пет съвета на всички, които искат да осъществяват контакт с хората, както и на всички, които са изморени от еднопосочната и непродуктивна комуникация в социалните мрежи, по имейла, във форуми и по телефона. 

Ето какви са те.

1. Винаги знайте до кого пишете и пригодете имейлите си до него. 

Може да изглежда очевидно, но все още мнозина разчитат на шаблони, които просто не работят. "Щом разберете добре на кого пишете, ще установите равнището на формалност, необходима написаното да резонира с този човек. Трябва да избирате думите си внимателно и да облечете съобщението си с първите две изречения на имейла - ако не съумеете да го направите по ефективен начин, получателят незабавно ще спре да чете. 

2. Бъдете емпатични. 

Продължава на страница 2.

още от Маркетинг
23
Вторник
Октомври