Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Повече клиенти с по-малко пари - тази задача има поне три верни решения

Снимка: Shutterstock

Много от собствениците на нови фирми са натърпеливи да популяризират продуктите си и реагират, като разпределят повече от оперативния си бюджет за маркетинг. А когато видят, че  рекламните разходи започват да се покачват, е важно да анализират дали парите им се изразходват разумно.

В моята компания Amerisleep активно търсим начини за намаляване на маркетинговите разходи във всички наши съществуващи рекламни кампании, без да жертваме цялостната им ефективност. Като цяло правим това като спираме по-слабо реализиращите се инициативи, оптимизираме всички останали проекти и използваме маркетинговата автоматизация. По този начин постепенно увеличаваме възвръщаемостта, която получаваме от нашите маркетингови инвестиции.

Тук следват три стратегии, които и вие можете да използвате, за да продължавате да създавате връзки за продажби и да превръщате публиката в купуващи клиенти, докато намалявате общите си разходи за маркетинг. Ето какви са стратегиите: 

Продължавайте да финансирате каналите, които работят. 

Когато искаме бързо да ограничим разходите, се изкушаваме да спрем всички дейности за маркетинг и да действаме "на едро", докато не прегрупираме и не разберем каква структура за нов бюджет да създадем. Но когато става въпрос за маркетинг, намаляването на разходите в горната част на фунията може да има значителни последици за общите продажби.

Ето защо е от решаващо значение да идентифицирате най-изпитаните и доказани маркетингови канали и да се уверите, че винаги има достатъчно бюджет, за да ги поддържате. За да управлявате по-добре вашите разходи, прекъснете основните инвестиции в нови и експериментални канали. Това ще освободи повече време и пари, за да можете да продължите да провеждате вече печелившите си кампании.

След като възстановите фокуса си и подобрите общата си възвръщаемост на инвестициите, може отново да преосмислите експериментирането с нови маркетингови канали.

Освежавайте и оптимизирайте кампаниите си редовно. 

Намаляването на маркетинговите разходи обикновено означава подход на мащабиране. В същото време това не означава, че кликването на всеки отделен купувач ще има по-малко влияние. Когато спонсорирате по-малко на брой кампании, се уверете, че всяка от тях е доставена до подходящата аудитория, в точното време на "потребителското пътуване" към покупката. Това увеличава шансовете ви за превръщане на наблюдателите от аудиорията в клиенти, които плащат. Освен това намалява рекламните разходи.

още по темата
още от Маркетинг
13
Сряда
Ноември