Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Въпросите, които трябва да зададете на клиентите си

294567

Снимка: Shutterstock

Обратната връзка с клиентите е неизчерпаем източник на идеи, възможности и подобрения.

За да се случи това, трябва да умеете да вслушвате и осмисляте техните думи. Много често компаниите обаче задават не въпросите, от които ще имат полза, а които са им удобни.

Ето няколко от въпросите, които трябва да зададете на клиентите си, за да имате успех в бъдеще. 

1. Какво ви привлече към нас и нашите продукти? Отговорът на този въпрос ще ви помогне да си изградите реална представа за това как ви виждат на пазара и кои са продуктите, които се харесват на клиентите ви.

2. Какво бихте правили, ако не бяхме тук? Това може да ви даде представа за стойността, която имате като доставчик.

3. Можете ли да посочите един конкретен човек, който ви е впечатлил в нашата организация? Така, обективно ще излязат на преден план шампионите във вашата фирма, които не сте забелязали, че градят по най-успешният начин имиджа на фирмата. Ако клиентите обаче не могат да назоват никой, това  достатъчно красноречиво говори за начина, по който хората ви работят с клиентите.

4. Кое е това нещо, което можем да направим по-добре? Само едно нещо - това може да се открои сред приоритетите ви.

5. Защо купувате от нас? Това подчертава силните страни - някои от които, може да не сте знаели досега. (Внимавайте как ще прозвучи този въпрос обаче. Не трябва да звучи така, все едно се съмнявате в себе си.)

Продължава на страница 2.

още от Маркетинг
23
Вторник
Октомври