Затвори

Все по-точни данни за измерване на рекламата

Снимка: Guliver / Getty Images

Рекламодатели в САЩ вече получават "абсолютни зрителски   гаранции", че рекламите им ще бъдат гледани - по националните и кабелни телевизии и в дигиталните медии.

Така се включва в отчета пред тях информацията за хора, гледали рекламите им по телевизията и другаде - онлайн. Днешната действителност на множеството екрани се консилидира. 

Досега т.нар. зрителски гаранции (Viewer guarantees) се правеха чрез използване на P2-плюс рейтинги (за хората на определена възраст или възраст от тип 2), както и чрез използване на данни за домакинства. Тези способи обаче често не бяха приложими за маркетинговия свят, в който важните единици са хора, а не домакинства.

Това посочва в материал маркетинговото издание Adweek. 

Има много способи рекламодателите да получават информация за зрителите в различните канали. Не само по време на големи спортни събития, в рамките на които се струпват пред ТВ екрана милиони, но и по принцип, на ежедневна база. Работи се с идентичности, за да се следи поведението на зрителя на индивидуално ниво в света на множеството екрани. Ползват се данни от трети страни, за да се получават по-добри и ефективни таргетирани маркетингови съобщения и да се измерват резултати. 

При настоящата реалност от множество екрани, в която хората живеят, се съветва следното: 

Следете аудиторията като отделни хора (не като домакинства). 

"Кой видя рекламата ми и има ли той отношение към бизнеса ми?", остава най-важният въпрос. Голяма стъпка към отговора му се предприема от американски рекламодатели с адаптирането на решения за идентичността. Става дума за използването на технологии, които свързват разпръснатите рекламни тактики в каналите - дисплей, търсене в интернет, социални мрежи и ТВ - с отделните хора, при това задължително все чрез анонимен, основан на защитата на личните данни подход.

Продължава на страница 2.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йордан Узунов е директор производствена дирекция в СТЕМО. Магистър по компютърни системи и технологии от Техническия университет - Варна. Сертифициран ИT одитор от международната неправителствена организация ISACA - Асоциация за одит и контрол на информационни системи.

Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 20.07.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 20.07.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.68128
0.594785
CNY
10
2.46917
4.04994
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.18663
0.457325
RUB
100
2.64111
37.8629
USD
1
1.67595
0.596677