Законите на маркетинга в социалните мрежи

Законите на маркетинга в социалните мрежи

Използването на силата на съдържанието за маркетинг в социалните мрежи може да помогне на всеки бизнес - малък или голям. Компаниите отдавна знаят това и го използват, за да достигат до желана публика.

Сред тях има и предприемачи с малък бизнес, които сами управляват страниците си във Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn и други. За тях, а и за всеки администратор на фирмена или бранд страница в мрежите, е важно да се посочат кои са всеобщо приетите закони на маркетинга в социалните мрежи, актуални през 2017 г. Споделя ги Сюзън Гънилиъс в сайта на сп. Entrepreneur. Тя изброява следното

Закон 1. Слушай! Успехът в маркетинга със съдържание изисква повече слушане и по-малко говорене. Четете онлайн съдържанието на целевата си аудитория, присъединявайте се към дискусии, за да научавате какво е важно за нея, но най-вече слушайте. Само след това ще можете да създавате съдържание, което провокира още разговори и добавя стойност към света на мрежите, а не просто още търговски съобщения, затрупващи живота на хората. 

Закон 2. Действай в една посока, бъди фокусиран в едно! По-добре бъдете специализирани, отколкото да предлагате публикации по всевъзможни теми. Стратегията за маркетинг в социалните мрежи чрез влагане на усилия за изграждане на един единствен, но силен бранд, е по-вероятно да успее, спрямо стратегия, която се опитва да направи така, че всичко да се харесва на всевъзможни лица. 

Закон 3. Публикувай качествени неща! Доказано е по-добре да имате 1000 активни и качествени фена в страницата ви, които споделят и говорят с вас и за вас, отколкото 10 000 пасивни връзки. 

Закон 4. Бъди търпелив! Успехът в развитието на присъствие в социалните мрежи се случва бавно и след дълги усилия. Най-вероятно ще трябва да се посветите на дългосрочна цел. 

Закон 5 - закон на сътрудничеството от публиката. Ако публикувате страхотно, качествено съдържание и работите да развивате онлайн присъствието си, вместо само за брой кликвания/ последователи, ще видите, че ще създадете висока степен на отговор към активността ви, или сътрудничество. В рамките на него хората ще искат да споделят вашите материали пред своите публики - в Twitter, Facebook, LinkedIn, блогове и други. Споделянето и дискутирането на съдържанието ви пред техните публики ще ви даде преднина в Google при търсене по ключови думи. Началните ви точки може да се развият в още стотици, дори хиляди потенциални начини хората да ви откриват онлайн. 

Закон 6. Свързвай се с влиятелни хора в интернет! Отделете време да откриете така наречените лидери на мнение, което има въздействие точно върху вашия пазар. Така ще можете да показвате бизнеса си пред голяма нова публика - хората, които ги харесват и четат. 

Закон 7. Дарявай добавена стойност! Ако прекарвате цялото си време в социалните мрежи, промотирайки продуктите и услугите си, хората ще спират да ви слушат. Трябва да добавяте стойност към разговора. С времето хората, включващи се в него, ще създават за вас мощна реклама от уста на уста. 

Закон 8. Не игнорирай никого, направил си труда да ти пише! Изграждането на връзки е една от целите на социалните мрежи. Отдавайте признание на всеки, положил усилия да се свърже с вас. 

Закон 9. Дръж се отговорно! Някои марки и компании публикуват съдържание, което създава щети, а след това изчезват. Винаги имейте предвид, че публикациите ви носят информационна стойност и много хора ви се доверяват, четейки всичко от вас, след което променят мисленето и поведението си. 

Закон 10 - закон на реципрочността. Не очаквайте другите да споделят ваше съдържание и да говорят за вас, ако вие не правите същото за тях. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света