Трендовете в PPC рекламата, които не можете да игнорирате

Трендовете в PPC рекламата, които не можете да игнорирате

Трендовете в PPC рекламата, които не можете да игнорирате

В последното тримесечие на 2019-а Google пусна общо 18 обновления на платоформата си Google Ads – доста повече от четирите промени, които търсачката Bing направи на Microsoft Advertising за цялата година.

Независимо коя платформа използвате в комуникацията си в дигиталното простраство, разбирането и придържането към тенденциите е важно. Вижте какво е добре да не игнорирате по отношение на PPC (pay-per-click) рекламата според Питър Роузълър, президент на Small Business SEO.

Автоматизацията

Използването на машинното обучение и изкуствения интелект за автоматизирането на по-трудоемки задачи освобождава времето ви за друи задължения. Смята се, че до 2021 г. индустрията за автоматизация по света ще генерира приходи до 238 млрд. долара.

Дори и да не е нещо ново, PPC автоматизацията ще играе все по-важна роля в платената реклама и ще се използва за:

  • Калкулиране на правилната стратегия за наддаване при поставени различни цели
  • Задаване на по-ефективен залог за постигане на възможно най-много конверсии
  • Спиране и анализ на реклами, които не се представят добре
  • Създаване и оптимизиране на рекламно копи
  • Генериране на автоматични доклади

Изкуственият интелект

Неговото използване ще завиши ефективността на кампаниите и е особено полезно за прогнозирането на честотата на кликовете (click-through rate) при бъдещи реклами. Така ще бъде възможно да се калкулира цялостното представяне и въздействие на комуникацията с потребителите.

Освен това колкото повече научава за поведението на аудиторията ви, толкова по-таргетирани реклами ще може да създава изкуственият интелект. Това не важи само за Bing и Google, а и за Amazon Ads.

Умното залагане

Този процес може да премахне всички предположения, които Google Ads прави. Системата с изкуствен интелект на Google автоматично оптимизира конверсиите за всеки търг. Щом отбележите в платформата каква е крайната цел на рекламата ви, умното залагане ще ви помогне да я осъществите в рамките на бюджета, с който разполагате.

Източник: Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ