Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

3 правила, които всички мениджъри трябва да следват

288875

Снимка: Shutterstock

След повече от 40 години, прекарани в корпоративния свят, мога да кажа, че съм успял да науча няколко много важни урока за управлението. Може би най-простите, но същевременно с това и най-важните, уроци, могат да бъдат сумирани в три правила:

Хората винаги са на първо място

Действията са по-важни от думите

Цялото е по-голямо от сумата от неговите части

Тези три благородни истини, ако може да заемем тази фраза от учението на Буда, могат да помогнат както на опитните лидери, изправени пред тежки предизвикателства, така и на младите студенти, които тепърва ще навлизат в света на бизнеса.

1. Хората винаги са на първо място

Зад всеки успешен бизнес стоят стотици велики хора. Това означава, че трябва да цените и признавате заслугите на всеки член на вашия екип, но същевременно с това и да внимавате да назначавате хора, които споделят ценностите на вашата компания и бързо да се разделяте с онези, които не го правят.

Бързото уволняване на неподходящите хора може да ви изглежда коравосърдечно, но то е от ключово значение за изграждането на доверие във всяка една организация. Все пак, можете ли да поверите бъдещето на вашата компания на хора, които в крайна сметка не се интересуват от това дали тя ще се превърне в успех или в провал?

Веднъж щом разполагате с правилния екип, вашата основна задача е да инвестирате в неговия растеж и да позволите на служителите си да продължат своето обучение и развитие.

И още един съвет – покажете интерес към работата на вашите служители като често правите преглед на техния напредък и споделяте с тях как работата им се отразява на цялата компания. Празнувайте техните успехи и поемайте вината за екипните грешки.

още от Мениджмънт
16
Вторник
Октомври