"Български пощи" поетапно възстановяват дейности и услуги след хакерския пробив

Български пощи поетапно възстановяват дейности и услуги след хакерския пробив

"Български пощи" поетапно възстановяват дейности и услуги след хакерския пробив

Пощенските станции в страната вече приемат препоръчани и непрепоръчани вътрешни пратки и колети от корпоративни и частни клиенти. Това заяви за Мениджър нюз пиарът на "Български пощи" Дора Цветкова. Тя обаче уточни, че изискването е услугата да бъде платена по банков път. 

Припомняме, че информационните системи на "Български пощи" станаха обект на сериозна кибератака на 16 април и оттогава дружеството поетапно възстановява дейностите си. 

"Екипи на Български пощи" работят денонощно за възстановяването на дейностите и услугите. Най-големите щети са причинените неудобства на клиентите. Хубавото е, че пенсиите на хората вече са изплатени", добави Цветкова и изрази надежда следващите пенсии да бъдат изплатени по нормален начин. 

В пощенските станции могат да се изпращат данъчни декларации, като цените се заплащат по банков път. Това посочват от "Български пощи" по повод вчерашната информация от НАП, че поради технически проблеми на пощите им е невъзможно да приемат каквито и да е пратки, включително и годишните данъчни декларации за доходите на физическите лица, чийто краен срок изтича на 3 май. 

Доставят се вътрешни пратки без наложен платеж, уточниха от дружеството. Започва доставката в пощенските станции на международни пратки и колети, за които не се дължат вземания.

От "Български пощи" информират още, че се работи за възстановяване на услуги, свързани с плащания и парични преводи в пощенските станции. От днес на обед в пощенските станции отново могат да се плащат и сметки за ток към ЕНЕРГО-ПРО.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ