Навиците, които влудяват всеки шеф

Навиците, които влудяват всеки шеф

Навиците, които влудяват всеки шеф

Вие сте сравнително нов на работното си място и нямате търпение да направите положително впечатление на шефа си. Това е чудесно, но не е достатъчно. Истината е че, когато навлизате в професионалния свят, вие носите някои лични навици, които са приемливи или не за шефа ви. И трябва да знаете разликата. Преди всичко трябва да се запознаете с навиците, които шефовете мразят, така че да избегнете развитието им.

Не показвате инициативност

Никой шеф не иска тежестта на хроничното напомняне да легне на раменете му. Това отнема време, изтощително и той ще загуби доверие в способностите ви. Не чакайте да ви се казва какво да правите. Когато правите впечатлението, че сте немотивиран, изпращате ясно послание.

Показвате твърде много инициативност

От друга страна, вие също трябва да не показвате твърде много инициативност. Няма значение, ако това произтича от прекомерна амбиция, мотивация, енергия - това е един от многото навици, които шефовете мразят. Бъдете внимателни и не изземвайте прекалено много чужди задачи! Това е ненужно. Вместо да правите впечатление, че сте трудолюбив, ще изглеждате привидно неефективен.

Постоянно се оправдава

Това е един от най-досадните навици, които шефовете мразят. Ако постоянно се извинявате това означава, че не искате да поемете отговорност за собствените си провали. Трябва да направите разликата между оправдание и извинение. По дефиниция първото се стреми към освобождаване от вината, докато второто представлява признание на грешка.

Не спирате да се оплаквате

Това е просто един от тези навици, които шефовете мразят. Само защото шефът ви е работил там известно време и печели повече пари не означава, че той е щастлив в някои аспекти от работата си повече от вас. Той има свой живот и свои проблеми. Никой не обича натоварващите характери. Все пак правете разлика между оплакване и конструктивна критика. В някои случаи втората е полезна.

Задавате твърде много въпроси

Естествено, не е лошо да задавате въпроси, особено когато се опитвате да си изясните задачите преди да ги поемете. В действителност, трябва да бъдете насърчавани да задавате въпроси. Задаването на твърде много въпроси, особено прекалено много глупави въпроси обаче е сред навиците, които шефовете мразят и може да започнат да ви избягват, защото ги отегчавате.

...............

Рос Бонандер за Business Insider

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ