Винаги крачка напред

Винаги крачка напред

Винаги крачка напред

Всяка година – чувствително обновяване на портфолиото с нови продукти и решения, плюс добавяне на нови, перспективни бизнеси. Това е рецептата за устойчив растеж на водещия световен доставчик на технологии и услуги – Група Бош.

Още от 1993 година компанията гради история и у нас като понастоящем е представена директно с три от четирите си бизнес сектора – „Автомобилни технологии“, „Потребителски стоки“ и „Енергийна и сградна техника“.

Значителен номинален ръст за финансовата 2014 година от 35% отчита Бош България. В паричен обем това са реализирани продажби в размер на близо 53 млн. лв. (27 млн. евро). “Бош засили позициите си в България, изпреварвайки средния ръст на пазара. Очакваме тази тенденция да продължи и през 2015 г. Прогнозираме повишаване на търсенето на нашата „техника за живота”, посочи на годишната пресконференция за приключването на финансовата година Михай Болдижар, генерален директор на Роберт Бош ЕООД.

С основен принос в този ръст е най-големия бизнес сектор на Бош в света, а и у нас – „Автомобилни технологии”. В България значителен ръст отбелязва направление „Автомобилно оборудване”като се очаква тази тенденция да продължи и през 2015 г. Бош разширява портфолиото си от резервни части, акумулатори и диагностично оборудване с продуктите на Robert Bosch Automotive Steering, създадена след цялостното придобиване на ZF Lenksysteme GmbH през м. януари 2015 г. Освен това, Бош планира и разширяване на мрежата си от партньори за своите автосервизни концепции, която в момента включва над 130 сервизни центрове в България.

Компанията предвижда разширяване на продуктовото си портфолио у нас и в останалите сектори - енергийна и сградна техника“ с фокус върху зелените технологии, потребителски стоки и индустриална техника. Само през тази година компанията ще пусне на пазара в цял свят около 100 нови електротехнически инструмента като те ще бъдат представени и у нас.

Наскоро компанията направи още една важна стъпка в развитието си в България чрез придобиването на ProSyst - компания със 110 служители в София и Кьолн, Германия. “Закупуването на ProSyst значително увеличава обхвата на нашия бизнес в страната. Тази сделка ще помогне на Бош да играе още по-важна роля на разрастващия се пазар за „Интернет на нещата“, добави Болдижар. Развиващият се бурно сегмент на свързваните с интернет продукти и услуги е една от основните бизнес перспективи в стратегията на компанията за тази година и за в бъдеще.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ