Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 примера за страхотно лого
10 примера за страхотно лого
Хиляди лога се борят за вниманието ни всеки ден. Въпреки че невинаги съзнаваме важността им, когато лого на обичана марка се промени, често се включваме в колективните протести на феновете. Така е, промяната провокира емоция.
Ето и два примера от света. В рамките на казус, широко отразяван в световните маркетинг медии преди две години, модният бранд GAP поднови логото си. Последва вихър от критики. Същото се случи и след като Университетът на Калифорния в САЩ смени своята емблема. Наклонената буква „C” в името му „University of California” стана обект на множество критики. Няколко онлайн петиции призоваха старото лого на институцията да бъде върнато. И в двата случая организаторите се вслушаха в публичните критики и възстановиха оригиналните лога.
Явно все пак ни е грижа за логата повече, отколкото предполагаме. Кое тогава прави едно лого страхотно? И как да направим своето отличимо?
Много е изписано и препоръчвано. Сред всички съвети експертите са единодушни, че за да бъде успешно, всяко лого трябва да се отличава от останалите. Особено от тези в бранша. Трябва да бъде моментално разпознаваемо. И възможно за показване във всякакви размери – в билбордове и мобилни устройства.
Имайки предвид тези критерии лесно ще се съгласим, че много неефективни лога ни обграждат и не следват тези правила. Това, което отличава страхотните лога е, че те помагат на аудиторията да се свърже с мисията на компанията или с нейната същност. С уникалното, което отличава този бизнес. И то да го прави по някакъв значим за хората начин.
Запомнящото се лого може да изглежда максимално опростено. Да се интерпретира по няколко начина, които ни позволяват да се влюбим в него с времето. Важното е да изглежда добре в реклама, на визитки и в уебсайтове. И въпреки че никога не е сигурно, че логото ще устои на изпитанията на времето, един от начините да се погрижим да не остарее е като премахнем от него ненужните детайли и информативност. Така то ще може да устои на тенденциите на времето.
Тук следват 10 добри примера за лого според американското списание Entrepreneur. С техните уникални характеристики, тези лога хващат окото и се запомнят за дълго. Това им гарантира продължителен живот.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.