15 марки, които доминираха през 2015 г.

15 марки, които доминираха през 2015 г.

15 марки, които доминираха през 2015 г.

Няколко големи производители на облекло се отличиха на пазара през 2015 г. или утвърдиха позициите си, посочва Business Insider. Някои от тях са шампиони, които царуват като марки от дълго време. Други са по-нови брандове и сега се налагат. Ето за кои марки годината беше силна, според Business Insider. 

Nike. За мнозина е видимо, че Nike е на върха на бизнеса си. Тази година компанията беше определена за най-голям търговец на облекло в САЩ. Тя отново измести конкуренти като Abercrombie & Fitch и Gap. Обичана е от младите хора. През 2015 г. положи усилия да се хареса повече на жените и това й се отплати. 

Zara. Тя имаше сериозен растеж през 2015 г. Основателят й Амонсио Ортега стана вторият най-богат човек в света. Той измести Уорън Бъфет. За кратко дори стана най-богатият човек в света, по-богат от Бил Гейтс. 

Victoria's Secret. Тя се радва на покачващи се продажби тримесечие след тримесечие. Модното й шоу през тази година беше същинска експлозия от цветове и красота.

Madewell. Това е история на успеха, произлязла от компанията майка J. Crew през тази година. Подходът й в стил "модерно момиче" спечели много клиентки. 

Old Navy. Марката изпревари магазина на Gap със същото име с по-бързи доставки, иновативни маркетингови кампании и конкурентни цени. 

 

Under Armour. Тя действа гъвкаво на пазара и настига конкурента си Nike с технологии и иновативност в производството на атлетично облекло. Тази година брандът чества първото си тримесечие, в което превиши приходи от 1 млрд. долара. 

 

Forever 21. Тази марка остава сред водещите в списъците на младежите. Тийнеджърите я обожават. Специално в Щатите, те считат магазините й за задължителна дестинация за посещение, защото в тях има модно облекло на добри цени. 

H&M. Сътрудничеството й с Balmain даде голям успех в eBay през тази година. Шведската марка остава сред водещите в света. 

Free people. Насочена към по-младата аудитория, тя се продава в смесени магазини в молове в САЩ, както и в собствени магазини. Компанията измайстори свой начин да се позиционира и да бъде налична пред клиентите си с голям успех през годината. 

Aerie. Нейните продажби се показчват трайно, след като обяви през 2014 г. че спира да използва "Фотошоп" в рекламата на моделите си. Тя използва в кампанията хаштага #AerieREAL. За последното тримесечие продажбите й се покачват с 21%. 

Adore Me. Тя е в пряка конкуренция с Victoria's Secretза вниманието на момичетата, пазаруващи бельо. През 2012 г. компанията имаше печалби от 1,1 млн. долара, а през 2014  - 16,2 млн. 

American Eagle. Тя опроверга критиците си и успя да им докаже, че няма да изпадне от пазара с намаляващи продажби. Направи го като разчиташе на огромни намаления и така снижаваше размера на инвентара си в излишък. 

Target. На Деня на благодарността и в Кибер понеделника компанията разби всички рекорди. Трафикът в сайта й във втория ден беше толкова голям, че уебсайтът се срина. 

L.L. Bean. Тази марка спортно-елегантни кожени обувки отбелязва значителен успех през 2015 г. Обувките й са практични за младите хора, в същото време са модерни. 

Lululemon. Макар да имаше съмнение в успеха й тази година, марката спортно облекло все още е водеща. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ