3 причини да прочетете „Изкуството на продажбата“ от Наполеон Хил

3 причини да прочетете „Изкуството на продажбата“ от Наполеон Хил

3 причини да прочетете „Изкуството на продажбата“ от Наполеон Хил

Едно от най-популярните четива за самоусъвършенстване в света - „Изкуството на продажбата“, най-сетне се появи и на българския пазар. Бестселърът на американския бизнесмен и писател Наполеон Хил излезе в края на ноември под печата на издателство „Кибеа“.

Представяме ви три причини, поради които не трябва да пропускате да прочетете „Изкуството на продажбата. Как да продаваме най-добре, за да успеем в живота“:

Причина №1: Книгата е утвърдена класика в света на бизнеса.

Не всички „най-продавани“ четива в световен мащаб наистина си заслужават, но произведението на Наполеон Хил се е наложило сред предприемачи, продавачи, мениджъри и лидери като средство за вдъхновение и наръчник за успех.

„Изкуството на продажбата“ се ражда в периода на Голямата депресия и разказва за трудните години, в които Наполеон Хил развива и усъвършенства своите умения в областта на сключването на сделки и осъществяването на продажби. Осемдесет години по-късно, светът отново е разтърсен от финансови кризи, което дава възможност на читателите да изпробват методите на успех, работили за Хил през миналия век в сходна икономическа ситуация, уверявайки се, че всички съвети са актуални и днес.

Подходяща както за новобранци в света на бизнеса, така и за професионалисти, които искат да надградят своите умения, „Изкуството на продажбата“ намира място в библиотеката на всеки предприемач.

Причина №2: Освен практически съвети, всяка глава в книгата успява да даде и мотивация на своя читател.

„Изкуството на продажбата“ предлага конкретни примери, казуси и съвети, които могат да ви бъдат дадени само от човек, опитен в това да успява. Четивото е своеобразен гид в суровата реалност на продажбите, тъй като е базирано на примери от животите и кариерите на стотици преуспели предприемачи, започнали от нулата.

Ще научите как да се представите в най-добра светлина по време на всяка бизнес или лична среща, как да „неутрализирате“ негативните мисли в съзнанието на вашите партньори и клиенти, и как да разпределяте времето си така, че да вършите повече от това, за което ви плащат, без това да ви ощетява по най-малкия начин.

Особено полезна е главата, посветена на приключването на продажбата, в която Наполеон Хил подробно се спира на методите, с които можете да улесните клиента във взимането на финалното решение за сключване на сделка и да разсеете съмненията му.

Любопитен факт е, че хиляди родители по света подаряват книгите на Наполеон Хил на своите поотраснали деца с възпитателна и мотивираща цел.

Причина №3: Наполеон Хил, освен писател-гуру на милиони, е бил съветник на двама американски президенти.

Наполеон Хил (1883-1970) е роден в бедно семейство и едва на тринадесетгодишна възраст остава пълен сирак. Бъдещият милионер започва кариерата си като журналист, като повратна точка в неговия живот е срещата му за интервю с бизнесмена и филантроп Андрю Карнеги. Последният харесва стила на работа на Хил и му дава задачата да открие формулата за успех. За целта Хил се среща и интервюира 500 от най-успешните мъже и жени на планетата по онова време.

Така започва приказката, завършила с единадесет бестселъра за философията на успеха, и световно признание за автора им. Наполеон Хил е работил с велики имена като Хенри Форд и Томас Едисън, а също е бил е съветник за връзки с обществеността на двама американски президенти - Удроу Уилсън и Франклин Делано Рузвелт.

Поръчайте „Изкуството на продажбата“ с 25% отстъпка от E-zona.bg сега!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ