3 причини да прочетете „Невропродажби“ от Саймън Хезълдейн

3 причини да прочетете „Невропродажби“ от Саймън Хезълдейн

3 причини да прочетете „Невропродажби“ от Саймън Хезълдейн

Британският автор на бестселъри в областта на преговорите Саймън Хезълдейн бе в София в началото на седмицата, за да проведе своя прочут семинар „Mr. Negotiator”. По време на събитието се състоя и премиерата на новата книга на Хезълдейн, озаглавена „Невропродажби“ (изд. „Изток-Запад”).

Обобщихме три причини, поради които това четиво ще представлява специален интерес за вас, ако се занимавате с маркетинг и продажби – независимо дали сте продавач, фрийлансър, който се опитва да наложи идеите си, маркетинг експерт, мениджър средно ниво или дори Директор Продажби.

Причина №1: Ще научите кои са четирите типа купувачи и какво се случва в мозъка на всеки от тях, когато реши да извърши покупка.

Ако работите в сферата на маркетинга и продажбите, неизбежно сте запознати с поне дузина теории за това как да продавате успешно. Знаете например, че трябва да притъпявате когнитивния дисонанс на клиентите си при покупка и че е добре използвате НЛП техники за да убеждавате бизнес партньорите си. И това е чудесно. Само че същото знаят и вашите конкуренти. За да успеете в продажбите, е необходимо да имате познание, което е лесно приложимо и ви отличава от всички останали във вашата ниша.

В „Невропродажби“ Саймън Хезълдейн предлага уникален подход към осъществяването на продажба, разделяйки бъдещите ви клиенти на четири основни типа. Въоръжени с т.нар. инструмент за картографиране на мозъка „ПРИЗМА“, измислен от Хезълдейн, само с помощта няколко подходящо зададени въпроса ще можете да разчетете като на длан потребностите на всеки купувач и да определите към кой от четирите типа принадлежи, а след това да му предложите именно това, от което се нуждае.

Защото, както всички добре знаем, нуждите на клиента са водещи при всяка продажба.

Причина №2: Ще разберете как да водите невропреговори, с които можете да убедите и най-скептичния клиент или партньор

След като вече сте определили желанията на вашия събеседник, време е да използвате наученото, за да постигнете целта си. Хезълдейн разделя процеса на преговорите на пет етапа, базирайки се както на съвременните резултати от научни изследвания в неврологията, така и на собствения си опит за човешкото поведение. Всеки от етапите е подробно обяснен и илюстриран с реални примери от света на продажбите, като значително място е отделено на невербалната комуникация.

Ако се справите успешно и с петте етапа на процеса, крайният успех е неминуем – повечето от специалистите обаче често пренебрегват един от етапите, а това може да се окаже фатално дори и за най-сигурната сделка.

Понеже самият автор е привърженик на практиката, а не на теорията, във всяка глава от книгата той е заложил реални казуси за своите читатели – кара ви да си зададете въпроса как бихте постъпили в на пръв поглед изключително тежка ситуация по време на преговори, a след това посочва отговора, базирайки се на простата си система с четири типа купувачи и пет етапа на преговорите с тях.

Причина №3: Авторът Саймън Хезълдейн

Саймън Хезълдейн има особено колоритна биография. Магистър по Психология, той започва кариерата си като... бодигард на известни личности от британската музикална сцена. След време открива, че истинското му призвание са продажбите, и посвещава дълги години на изучаването на поведението на хората по време на преговори.

Към момента Хезълдейн е изнесъл лекции на тема продажби в над 30 страни по света, работил е с компании от Fortune 500, сред които Dell, Vodafone Ray-Ban и Nestle, притежава девет бизнеса и се радва на феноменален успех с петте си издадени книги за водене на преговори, обслужване на клиенти и лична мотивация.

Поръчайте „Невропродажби“ с 25% отстъпка от електронна книжарница Е-zona.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ