30 клякания за билетче в руското метро

За да промотират Зимните олимпийски игри в Сочи през 2014 г., метростанците в Москва монтираха автомат за покупка на билетчета от ново поколение. Различното в него е, че той „продава” билети срещу 30 клякания на пътниците ентусиасти, застанали отпред.

Машината е умна и следи дали човек се опитва да я излъже, предупреждават руските сайтове. Идеята на инициативата с физзарядка е да събуди московчани и гостите на руската столица и да ги накара да се раздвижат, защото всички сме забързани в ежедневието, не се усмихваме достатъчно и твърде малко се радваме на живота. Особено в метрото.

Кампанията се радва на международен успех с отразяване в световните медии за маркетинг, в технологични сайтове и с полезна доза внимание в YouTube, където е прегледана поне милион и 200 000 пъти за по-малко от седмица.

Ето го и видеото. Готови? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ