Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|4 погрешни начина на мислене при имейл маркетинга
4 погрешни начина на мислене при имейл маркетинга
Обновена 01:11ч., 15.11.2015
Имейлите "живеят" в динамична среда. Някои я наричат дори "течна". Това, което може да е било абсолютно табу в изпращането им и боравенето с тях с маркетингова цел вчера, днес може да се окаже най-добрата практика. И заради тази постоянна еволюция, маркетолозите, които използват имейли, често се случва да разчитат на остарели навици, докато се опитват да провеждат нови кампании.
Кои са най-честите неправилни начини на мислене при имейл маркетинга. На този въпрос отговаря материал в сп. Entrepreneur. Ето кои са те, според Пол Форд - вицепрезидент продукти и маркетинг в компанията SendGrid.
- "Колкото е по-голям списъкът ми с получатели, толкова по-добре". Много по-ефективни ще бъдете, ако изпратите имейли на по-малка група от получатели, с по-висока степен на ангажираност. Наричат го "добра хигиена на списъците". Това е ключва практика на всяка добра имейл програма. Препоръчва се списъците с получатели на имейли да се проверяват и изчистват на всеки до 6 месеца. Не искате да изпращате продължително имейли на адреси, които вече не са валидни, нали? Това може да има негативно въздействие върху измерването на ефективността на кампанията ви. Ако хората не се ангажират със съобщенията ви, трябва да спрете да им изпращате имейли.
- "Написаното в "Относно" не е свързано с доставката". Напротив. Някои сървъри не приемат имейли с празно поле в "Относно". Друго важно: написаното в това поле може да направи пробив в ефективността. Изпробвайте различна дължина и проследете след това коя работи по-добре. Резултатите от тестването може да ви изненадат, колкото и да сте уверени в познанията си. Скорошно изследване от САЩ показва, че 7 думи е била най-честата използвана дължина на написаното в "Относно" сред американски фирми. Но от 3 думи е била дължината, която е гарантирала най-високи нива на ангажираност сред получателите на имейлите.
- "Щом отвориха имейла ми, спечелих играта!". Да, разбира се, искате да направите това. Но имейлът ви не е само с тази цел. Помислете за по-широкия контекст на дигиталния маркетинг и евентуалните проблеми, които се срещат при него - с доставката, с кликванията, отварянето, отписането на бюлетина, докладите. Много фактори определят здравето и успеха на вашата имейл програма. Добрата доставка на имейли идва от това да знаеш как да изпращаш правилното съобщение на правилния човек, в правилното време, с подходящата честота. Дълбайте надълбоко в данните си за ангажираност.
- "Повече снимки означава, че имейлът е по-съблазнителен". Няколко добре позиционирани снимки наистина могат да свършат чудеса, за да преврънат имейла от добър в страхотен. Но трябва и да изпълнявате целта на вашия имейл маркетинг преди всичко. Маркетолозите често са изкушавани от поставянето на голяма визия. Не забравяйте, че това увеличава риска имейлите ви да бъдат класифицирани като спам. Ако снимките са неизбежни, имейлите трябва да бъдат балансирани с поне две линии текст на всяка снимка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Светът на парите: Летните избори носят надежда на разтърсения финансов сектор на Великобритания
Финанси |
Обновена 12:15ч., 27.05.2024
Тленните останки на Фердинанд ще бъдат пренесени и погребани утре в двореца "Врана"
Общество |
Обновена 11:50ч., 27.05.2024
Растат загубите на германските застрахователи заради от природни бедствия през 2023 г.
Свят |
Обновена 11:35ч., 27.05.2024
Футболната легенда Дейвид Бекъм става рекламно лице на Alibaba
Компании |
Обновена 11:20ч., 27.05.2024
Йенс Столтенберг: Целта на НАТО е мирът
Свят |
Обновена 11:05ч., 27.05.2024
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 май до 2 юни
Хороскоп |
Обновена 07:50ч., 27.05.2024
Един знак, по който Уорън Бъфет разпознава лошите лидери
Лидерство |
Обновена 00:15ч., 27.05.2024
Бившият руски президент Медведев заплашва Полша с "радиоактивна пепел"
Свят |
Обновена 08:30ч., 27.05.2024
На днешната дата, 27 май. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:07ч., 27.05.2024
Марина Стефанова: ESG-преходът е най-добрият шанс за преосмисляне на стратегиите за развитие
15-и Зелен форум |
Обновена 09:00ч., 27.05.2024
Успешните марки използват тези практики, за да привлекат лоялни клиенти
Маркетинг |
Обновена 01:15ч., 27.05.2024
Ставате ли за лидер?
Лидерство |
Обновена 00:17ч., 18.09.2022
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 27.05.2024
Коментари
Няма въведени кометари.