CHIVAS 12 стола събира ключови лица от рекламния бизнес в България

CHIVAS 12 стола събира ключови лица от рекламния бизнес в България

CHIVAS 12 стола събира ключови лица от рекламния бизнес в България

Водещи професионалисти в рекламния бизнес и шестима техни начинаещи колеги ще седнат около кръглата маса в третата поред среща от кампанията на CHIVAS REGAL – CHIVAS 12 СТОЛА. Тя ще се състои на 23 февруари в известното с артистичния си дух столично заведение „Склада”

В отбора на експертите ще се включат Ненад Лозович от New Moment New Ideas, Марсел Леви от Noble Graphics, режисьорът Стоян Радев, Велина Мавродинова от студио Ентусиазъм, Иван Киров от McCann Erickson и Владo Цонков от Saatchi&Satchi. Заедно с младите си колеги те ще потърсят допирните точки между търсенията на клиентите и ролята на рекламата като техен верен съветник.

Новите отношения между медиите и рекламния бизнес ще бъде другата провокативна тема, по която рекламистите ще обменят опит и мнения. Дали само гениалните хрумвания са достатъчни за печеленето на клиенти и сключването на договори и как се променят стратегиите за това също ще бъде тема на дискусията.

Участниците в CHIVAS 12 СТОЛА ще обсъдят и отношенията между агенция и клиент - там, където често липсва прозрачност: в компромисите, конкурсите и условията за участие в тях. Специално внимание ще бъде обърнато на най-големия рекламодател у нас – Държавата, както и на въпросите, свързани с активното включване на начинаещите рекламисти в работния процес.

Срещата ще приключи с традиционния за CHIVAS 12 СТОЛА Манифест, който ще обедини идеите на участниците по въпросите за новите перспективи пред бизнеса, който служи както на клиентите, така и на масовата публика.

Авторския проект CHIVAS 12 СТОЛА е серия от специализирани дискусии, която включва 12 дискусионни срещи в 12 месеца по критични теми в предварително набелязани сфери, нуждаещи се от промяна. Форматът на всяка от срещите е замислен така че на 12-те стола да седнат шестима утвърдени професионалисти и шестима млади, развиващи се таланти в сферата, която е предмет на обсъждане.

Очаквайте изводите на специалистите за рекламния бизнес у нас.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ