Duracell прави пробив с реклама за Супербоул

Светът на маркетингa очаква най-скъпите ТВ спотове от Америка, събирали творчески потенциал през годината. На 2 февруари предстои финала на американската футболна лига Супербоул - най-скъпата сцена на изява за всеки бранд да покаже най-доброто в рекламата.

От години големите световни марки се надпреварват в своята креативност, за да бъдат запомнени с появата им в блока на Супербоул. 30-секундната реклама в него през 2014 г. се очаква да бъде по-скъпа в сравнение с миналата и да надхвърли 4 млн. долара за излъчването й.

Вижте още: Парад на рекламата от Супербоул 2013

Маркетинг медиите от света към момента представят тийзъри, които намекват за какво ще става дума в скъпите реклами на финала. По-голямата част от компаниите обаче все още не разкриват картите си докрай.

Една от тях го направи и събра голяма доза внимание. Това е Duracell, чиято кампания в тазгодишния Супербоул е вдъхновяваща и няма общо с традиционните й плюшени зайчета. Главен герой в нея е Дерик Колман – първият глух играч на американския футбол. Той е бек на „Сиатъл Сийхоук”. Откакто се появи в YouTube с речта си в реклама на Duracell за това, че човек не бива да се отказва, независимо от пречките пред него, събра 8 млн. прегледа за 10 дни.

Рекламният образ на Колман е смятан за може би най-подходящия в контекста на събитието, в което марките се състезават за внимание.

Ето я и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ