MTV поде глобална кампания срещу трафика на жени

MTV поде глобална кампания срещу трафика на жени

MTV поде глобална кампания срещу трафика на жени

Глобалната музикална телевизия MTV използва силата и влиянието на своя бранд, за да образова младите хора по света и да ги предупреди за опасността от трафика на хора.

Фондацията MTV EXIT (преди това позната като фондация MTV Europe) от 2003 г. насам популяризира мултимедийни кампании, които периодично напомнят за проблема с експлоатацията на детски труд и насилствената проституция на момичета по целия свят. 

Тази седмица MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking) представи нов, впечатляващ анимационен филм, в който млад мъж подмамва красиво момиче да замине извън страната с обещания за бляскав и богат живот, докато накрая се озовава в нощен клуб, заобиколена от непознати мъже и сводници.

Филмът е дело на агенция Young & Rubicam New York (Y&RNY). Песента, която го озвучава, е на инди рок група Black Iris и се казва „Кога ще почувствам любов” (“When Will I Feel Love”). Тя е записана специално за проекта.

За да създаде последното рекламно видео на MTV EXIT, агенцията си сътрудничи с най-добите специалисти в правенето на музикални видеоклипове и заснемането на филми в света. В инициативата срещу трафика на хора се включва и труда на режисьорa и аниматор Едуард Сейлиър, който е правил музикални клипове на рок групата „Масив Атак” и на Рафаел Саадик. Върху звука работи Брайан Емрич, известен с труда си във филмите „Черният лебед” и „Реквием за една мечта”.

„Трафикът на хора, особено на млади момичета за сексуална експлоатация, е престъпление, което нарушава основните човешки права; правото на свобода, на равенство и на достойнство. Уникалната глобална медийна мрежа на MTV може да подкрепи и утвърди тези права. “When Will I Feel Love” е силен видеоклип, мощен начин да се достигне до младите хора и да се повиши вниманието им отвъд границите и езиковите бариери”, отбеляза пред световните медии Джорджия Арнолд – старши вицепрезидент социална отговорност в MTV Networks International.

Рекламният анимационен филм можете да видите тук.

Неговата поява следва мощния международен отклик към друг, свръх трогателен и разтърсващ видеоклип в рамките на същата инициатива на MTV против трафика на хора, излъчен в края на септември миналата година. Предишният клип се казва „Някои неща струват повече, отколкото предполагате”. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ