Nielsen Admosphere Bulgaria стана член на Европейската организация за медийни изследвания

Nielsen Admosphere Bulgaria стана член на Европейската организация за медийни изследвания

Nielsen Admosphere Bulgaria стана член на Европейската организация за медийни изследвания

България вече има свой представител в престижната Европейска организация за медийни изследвания (European media research organization) - Nielsen Admosphere Bulgaria, съобщи изпълнителният директор на компанията Иван Генчев.

EMRO е основана през далечната 1960 г. в Париж от първия директор на френския институт CESP, който отправя покана до своите колеги от Германия и Великобритания, с идеята да създадат клуб за неформален обмен на информация за медийни изследвания.

Днес, 56 години по-късно, EMRO е една от най-авторитетните международни организации в областта на медийните изследвания, в която членуват представители на всички развити европейски пазари и която, наред с ESOMAR, дава трибуна за дискусии и срещи с водещи европейски и световни експерти по всички актуални теми и проекти, свързани с медийните изследвания.

Неотдавна, Nielsen Admosphere Bulgaria стана член и на Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (BAMOR).

 Nielsen Admosphere Bulgaria предоставя пийпълметрични данни за телевизионната аудитория в страната, които са „валута“ на българския рекламен и медиен пазар. С тях работят почти всички международни телевизионни групи в България, включително групите на MTG, Fox, Discovery, Walt Disney и AXN, редица български ТВ канали, както и големите рекламни агенции и продуцентски фирми.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ