Нов рекламен рекорд за Samsung в Кан

Нов рекламен рекорд за Samsung в Кан

Нов рекламен рекорд за Samsung в Кан

Samsung Electronics отбеляза нов рекорд като спечели 27 награди в 20 категории на най-големия международен фестивал за реклама през годината - Cannes Lions 2015.

Миналата година марката бе отличена с 16 награди на фестивала в Кан. Така, сега за втора поредна година Samsung отбелязва рекордни резултати на събитието. Наградите отчитат постиженията й в областта на креативната реклама по света. 

Една от наградените кампании на Samsung е Launching People, която спечели 7 награди, следвайки философията на бранда Samsung да прави повече открития и да създава нови възможности за хората чрез дигиталните технологии. Идеята на кампанията бе да помага на хората да реализират своите мечти. С нея южнокорейската фирма ангажира клиентите си, като ги насърчи да споделят с нея своите мечти и идеи. 

Look At Me на Samsung - приложение за смартфони, което помага на деца с аутизъм, получи общо 5 награди, включително и златото в категория Cyber. Екипът, който стои зад него, по-рано получи и други значими отличия от събития като The One Show и New York Festivals.

Другите наградени кампании на Samsung от Cannes Lions 2015 са:

  • Safety Truck - концепция за предотвратяване на пътни инциденти, която спечели 7 награди, включително титаниев Lion в категория Titanium and Integrated. Концепцията отличава революционни идеи, водещи индустрията в нова посока;
  • Back Up Memory - приложение, създадено да помага на пациенти в ранен стадий на болестта на Алцхаймер. То получи 3 награди злато в категория Health/Health & Wellness;
  • Hearing - услуга за жестомимичен превод за хора с увреден слух. Тя получи две бронзови награди в категориите Promo & Activation и PR.

„Нашият успех е резултат от усилията на Samsung да ангажира потребителите по света, да разбира техните нужди и да им помага да задоволят тези свои потребности – в унисон с нашата корпоративна философия, която е насочена към това да обогатява живота на хората чрез дигиталните технологии", коментира Уон-Пьо Хонг, президент и главен маркетингов директор на Samsung Electronics. 

Тази година отбелязва 62-то издание на Международния фестивал за творчество Cannes Lions с участието на компании от 90 държави, представящи повече от 40 000 проекта в 20 категории - от ТВ реклами до преса, външна и онлайн реклама, пиар и маркетинг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ