Във Великобритания отказаха да забранят реклама на "Сони" с плюещо момче

Британският Комитет по рекламните стандарти (Advertising Standards Authority, ASA) не уважи жалбите и не спря реклама на Sony, в която момче-футболист подражава на професионалистите и плюе на терена.

Клипът, създаден от агенция Anomaly, се излъчваше в паузите на мачовете от Световното първенство по футбол в Южна Африка, а след това компанията го пусна в рекламната си кампания в цяла Европа.

Във Великобритания срещу клипа бяха подадени над 60 жалби. В тях се твърдеше, че рекламата е вредна, защото оправдава антисоциалното поведение на плюещото момче. 

От "Сони" отговориха, че са искали да се пошегува с един от най-малко привлекателните аспекти на играта. Обещаха обаче занапред да са по-внимателни с подобни образи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ