Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да брандираш феминизма
Да брандираш феминизма
Има ли нужда от брандиране концепцията за феминизма? Ами от ребрандиране?
Този сложен въпрос си зададе британското издание на Elle, което организира необичаен рекламен експеримент, свързан с положението на жените в обществото и яростната им самозащита. От списанието поканиха три британски рекламни агенции - Brave, Mother и Wieden+Kennedy, да участват в рекламно предизвикателство, като измислят три кампании по темата.
Challenge accepted!
Рекламистите се впуснаха в схватката, като заработиха с три известни групи за защита на правата на жените в Обединеното кралство, с цел да създадат окончателен продукт. Резултатите предстои да бъдат публикувани под формата на печатна реклама през ноември. Те обаче бяха издадени по-рано от AdWeek.
Ето ги.
Brave, която работи с младия криейтив Джинан Юнис, направи графика под наслов "Феминистка ли сте?".
Mother обедини сили с новоучредената организация Feminist Times и се фокусира върху неравенството в заплащането на труда на двата пола.
W+K пък си сътрудничи с онлайн списанието Vagenda и продуцира реклама за стереотипите, с които жените се сблъскват в ежедневието. Можете да ги видите, изброени в илюстрацията по-горе.
По този начин трите агенции показаха своята уникална гледна точка към темата, демонстрирайки възможностите на креативния си талант в директно съревнование, при това ангажирани със сложна социална кампания.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.