Как големите марки празнуват юбилеен брой приятели във Facebook

Как големите марки празнуват юбилеен брой приятели във Facebook

Как големите марки празнуват юбилеен брой приятели във Facebook

Да има своя страница във Facebook е част от визитката на всяка голяма марка днес. А количеството приятели, харесали страницата, вече е един от основните показатели за популярност на бранда. Затова и водещите марки внимателно следят този показател и превръщат в празник всяка кръгла цифра, показваща ръст на почитателите. Ето няколко примера за подобни празненства, организирани с размах.

Aston Martin


Легендарната британска автомобилна марка реши да отбележи 1-милионния си почитател във Facebook със супер кола, изработена по поръчка на феновете в социалната мрежа. Те трябваше да изберат модела и цвета на автомобила, който ръководството на компанията обеща да посвети на тях. Мнозиноството от почитатели на Aston Martin се спря на модел DB9 1M, който реши да бъде оцветен в синьо с агресивни, аеродинамични акценти. Понастоящем уникалната спортна кола е напълно готова и може да бъде разгледана в централата на Aston Martin. Между другото, докато компанията проектираше и създаваше този Facebook-мобил, броят на приятелите на марката в социалната мрежа наближи 2 млн. Интересно, дали ги очаква пореден нов подарък и компанията ще предпочете да изчака по-голяма цифра?

Porsche


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немският конкурент на Aston Martin, компанията Porsche отива още по-далеч в криейтива. При отбелязването на 2-милионния абонат на страницата на компанията във Facebook луксозният автомобилен бранд пусна специална версия на спортното купе Cayman S, украсена с миниатюрните фотографии на всеки от регистриралите се приятели на марката! Ако и вие сте един от тях, можете да откриете физиономията си върху корпуса на автомобила. За целта е достатъчно да посетите музеят на Porsche в Щутгарт, където оригиналната версия е изложена. Или да посетите официалния сайтна компанията, където има подробно детайлизирано 3D изображение на празничния Cayman S и система за търсене, която ще ви помогне да откриете снимката си сред останалите 2 млн. абонати.

Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty


Козметичното подразделение на френския бранд Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty засега не може да се похвали с милиони почитатели във Facebook както автомобилните марки, но все пак се радва на вниманието на 350 хил., регистрирали се приятели. В чест на това събитие компанията реши да пусне в продажба ексклузивна палитра сенки за очи “Pure Chromatics Devoted To Fans”, която може да бъде закупена само от официално регистрирани почитатели на марката в най-голямата социална мрежа. За всички 350 хил. имащи право обаче са предвидени едва 1650 палитри, на цена по €48, т.е. няма никакви съмнения, че продажбата ще е успешна.

 

Burberry


Британският луксозен бранд е далеч по-прагматичен и рационален в такива начинания. 10-милионния фен на марката във Facebook (към момента вече са над 13 млн.) е отбелязан само с три уникални изображения, дело на криейтив директора на Burberry Кристофър Бейли, в която цифрата 10 е стилизирана чрез различни знакови продукти на компанията. Тук виждате едно от тях - семпло, но много стилно!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ