Кан отличи най-добрите студентски рекламни творби

Кан отличи най-добрите студентски рекламни творби

Кан отличи най-добрите студентски рекламни творби

Истинско технологично майсторство и социално полезна идея демонстрираха тазгодишните победители в категорията Future Lions на международния рекламен фестивал в Кан – най-престижното годишно събитие за креативност и маркетинг в света.

Future Lions е категория на фестивала, в която се награждават проекти за рекламни кампании на студенти. Тази година в рамките на нея бяха раздадени 5 награди, съобщава Adweek. Проектите са избрани между стотици идеи, подадени от младежи, изучаващи по реклама, комуникации, графичен дизайн и други свързани с маркетинга специалности от различни държави. Изискването (или брифът) бе да се изпратят рекламни концепции, които свързват аудиторията с продукт или услуга на глобален бранд по начин, който не е бил възможен преди 5 години.

Отличени бяха следните проекти:

• „Google Gesture” за бранда Google от Давид Сведенстром и Лудвиг Халстенсон от Училището по комуникации Berghs в Стокхолм, Швеция. Двамата бяха отличени за идея за приложение на Google, което да превежда жестомимичния език на глухонемите хора в думи, изричани от телефона, така че „светът да не се лишава от възможността да провежда много, интересни разговори”, заради езиковата бариера на непознатия език с жестове.

Представянето на проекта може да видите в клипа тук

• „Do Zero For Climate Change” за бранда Ben & Jerry's от Фабиан Лакандер, Пиа Кансон Неслунд, Афшин Пиран, Себастиан Сандберг и Линда Крафт от същото училище в Швеция. Идеята им е за кампанията с призив към нюйоркчани да задържат температурата във фризерите си до 0 градуса по Фаренхайт. Това, според тях, ще има екологичен ефект.

Ето и видео, описващо проекта. 

• „Donate By Update” за бранда Apple + Product (RED) от Тим Блейни Дейвидсън и Бастиан Лийвърс от Академия Willem de Kooning в Ротердам, Холандия. Идеята е като се обновява операционната система на Apple iOS 7, да се даряват пари за борбата със СПИН в Африка. Ъпдейтът струва 99 цента.

Вижте

• HEARt Me за фондацията Children's Heart от Ан Уолди и Никол Шурц от Miami Ad School of Europe. Проект за технологично устройство, което следи ежедневно работата на сърцата на децата със сърдечни проблеми.

Видеото, което описва проекта, е трогателно. 

• Passion is Power за бранда IBM от Адам Ради и Матиас Традс от School of Communication Art 2.0 в Лондон. Идеята тук е като се използват специализирани настилки за следене на вибрации и се поставят на пода под седалките на стадионите в Рио де Жанейро, IBM да произведе чиста електроенергия, която да се ползва от бедните квартали на Рио, където стотици хора са без ток, защото нямат възможност да си го платят.

Повече може да разберете от видео представянето на проекта тук

Отделете време, за да прегледате видеоклиповете, поставени като линкове в текста. Те описват всеки от петте проекта и си заслужават гледането. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ