Най-елегантната реклама на Guinness

Когато глобалният маркетинг показва Африка, той обикновено го прави с хумор или със съжаление. Уважението обаче е рядкост. Много рядко големите брандове третират африканците като равни на останалия святв социално или културно отношение, камо ли като вдъхновяващи ролеви модели.

Guinness обаче прави нещо различно.

Марката тъмно пиво представи с идването на новата 2014 г. интелигентна реклама с различно отношение към африканците. Чернокожите герои в нея се отличават с уникална по рода си, централноафриканска елегантност в облеклото и стил. Всъщност, това е "най-добре облечената" реклама на Guinness, правена досега, смятат авторите на Adweek, които харесват идеята на кампанията.

Въпреки че реално е заснето от лондонската рекламна агенция AMV BBDO в Южна Африка, видеото пресъздава атмосферата на вечерна сбирка на Дружеството на елегантните хора в Конго. Това дружество е уникална организация, която събра вниманието на световни медии като американския вестник „Уолстрийт джърнъл”. То се състои от работници в Конго като таксиметрови шофьори, занаятчии, изработващи килими, гробари, които всяка вечер се преобразяват и се обличат невероятно стилно в колоритни костюми в розово, оранжево, за да се срещат, да танцуват и да се забавляват.

„Аз съм господар на своята съдба. Аз съм капитан на своята душа”, казва главният герой в рекламата, цитирайки любимото стихотворение на Нелсън Мандела "Непобедим" на поета Уилям Ърнест Хенли.

Не богатството, а отношението към живота е най-важно, нали?

Ето го и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ