Най-интелигентната реклама в света

През 2011 г. в YouTube започнаха да се появяват много, най-различни и качествени видеоклипове от групата ThePianoGuys. В тези записи се свири на пиано и на чело музика, в която е невъзможно да не се влюбиш. Клиповете са публикувани като част от потока на идеоканал, който е бил създаден като хоби и опит да се привлече вниманието към магазин за пиано Yamaha в американския щат Юта. Сега от него черпят вдъхновение хиляди хора по целия свят.

Японският производител на мотоциклети, музикални инструменти и оборудване Yamaha не е в пазарни отношения с членовете на The Piano Guys, но има да им плаща баснословна сума пари за рекламата, която тези пет момчета успяха да направят на марката в интернет. Руските наблюдатели в Adme.ru са силно впечатлени от интелигентността и красотата на публикуваните в YouTube канала видеа, които всъщност не са платена реклама на Yamaha. Затова ги определят като една от най-интелигентните реклами в света. И разказват историята на идеята.

Тя започва в момент, когато магазинът за пиано Yamaha в Юта събира на едно място пианиста Пол Андърсън и колегата му Джон Шмид. Пол е силно вдъхновен от уменията на Джон да свири на пиано. Той е толкова впечатлен, че извиква и своя приятелка - Джоун, която започва да записва двамата и да прави музикалните клипове. Към тях се присъединява челиста Стивън Шарп Нилсън. По-късно се включват и Ал ван дер Бий, отговорен за звука, и Тел Стюарт, който също се заема с качеството на видеото. Всички те започват да правят записите и да ги публикуват в YouTube, предизвиквайки небивал интерес както сред любителите на класическата музика и музикалните инструменти, така и сред младежите.

Последното им видео от този месец събра над 7 милиона прегледа в YouTube. В него те изпълняват по уникален начин мелодията на тийнейджърската бой група One Direction – “What Makes You Beautiful”. Можете да го видите след текста.

Така се оформя уникалната история на един продавач на пиано Yamaha и двама музиканти, които успяват да възродят интереса към класическите музикални инструменти. Те виждат своята мисия не само в това да продават инструментите си, но и да вдъхновяват хората и да споделят музиката и емоциите си. Сред хилядите коментари под видеоклиповете им има и такива, които гласят: "Момчета, благодаря, че ме върнахте обратно на пианото" и "Момчета, дъщеря ми ме помоли да я научите да свири на пиано, след като ви гледахме в интернет", както и други в този дух. 

Сред десетките техни клипове с отлична картина и звук е много рядко да се намери видео, което е гледано по-малко от два милиона пъти. Досега рекордът им от прегледи е достигнал почти 9 милиона. Наблюдатели от целия свят се съгласяват, че кратките филми, показвани от тях във видеопортала, носят интелигентно посления и красота, като имат и рекламна стойност. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ