Най-лошата реклама в Америка

Анимационно видео на памперси отнесе тазгодишната антинаграда „Абсолютно най-лошата реклама в Америка”. То беше избрано в рамките на класацията на вторите годишни „награди” за най-лоша телевизионна реклама в страната, съставена от блога на Съюза на потребителите в САЩ – The Consumerist.

Кампанията е неуспешен опит на Saatchi&Saatchi Ню Йорк за памперсите Luvs, които са марка на P&G, пише mediabistro.com. Наречена е “Poop! There it is” и показва анимационно филмче с шоу за таланти, в което бебета се състезават за това кой ще демонстрира най-големия талант да напълни памперсите си най-много. 32% от участниците във вота на сайта (или 113 хил. души) смятат, че тя е абсолютно най-лошата реклама в Америка за 2011 г.

Рекламата можете да видите след този текст.

Категорията „абсолютен” е една от деветте в антикласацията на Consumerist. Сред останалите категории в състезанието е например  „Най-дразнеща проява на човешко същество”. Тази година тя беше присъдена на "Flash Mob" човека в реклама на AT&T (23,98% от вота). Нейната идея е да покаже неадекватното поведение на мъж, който се движи назад в сравнение с останалите около него, и така да подчертае колко е важно „да не бъдеш последния, който разбира” и да използваш по-бързата, 4G мрежа на AT&T.

Друга категория е „Група, която трябва да се раздели”. Като такава, потребителите окачествяват служителите в рекламите на The Esurance, създадени от агенция Duncan/Channon.

За най-зловещи реклами в Америка през тази година бяха избрани тези с „пудинг лицата” на героите за JELL-O пудинг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ