Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Ню Йорк Таймс" става международен бранд
"Ню Йорк Таймс" става международен бранд
Вестник „Интернешънъл Хералд Трибюн” ще бъде преименуван на „Интернешънъл Ню Йорк Таймс”. Това реши компанията собственик „Ню Йорк Таймс”, която носи името на основното й престижно издание. Промяната се случва след като тя обяви, че ще продаде вестник „Бостън Глоуб”, за да съсредоточи бизнеса си върху водещия си вестник. С тази стъпка „Ню Йорк Таймс” става международен бранд, отбелязва Би Би Си.
„Интернешънъл Хералд Трибюн” е име с 40-годишна история, известно на американските читатели, които живеят в чужбина. Той споделя обща дигитална платформа с „Ню Йорк Таймс”. 10% от онлайн абонатите в нея - общо над 640 000 - са извън САЩ.
Изпълнителният директор на компанията Марк Томпсън заяви, че вестникът ще назначи нови репортери и ще разшири мрежата си от кореспонденти и чуждестранни източници отвъд океана.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.