Скритите внушения на световните марки

 Скритите внушения на световните марки

Скритите внушения на световните марки

Някои от логата на глобалните марки, които виждаме всеки ден, носят скрити внушения. И това ги прави още по-въздействащи.

Тънки линии и деликатни форми в отличителните знаци на големи брандове предизвикват в ума на хората асоциации и чувства, полезни за съответната компания. Някои лога са с видима символика. Внушенията на други са кодирани и често изненадващи за хората, които се вгледат в тях.

Business Insider разкрива тайните на 15 такива лога. Ето кои са:

FedEx. Това лого крие очертанията на стрелка. Можете да я видите в пространството между буквите „E” и „x”. Дори един поглед върху него стимулира мисли за експедитивност и движение напред.

Vaio. Това страхотно лого на компютрите на Sony е символ на интеграцията на аналоговите и дигиталните технологии, която компанията прави в историята си. VA е изработено в такава форма, за да асоциира с аналоговата вълна. Буквите IO представляват цифровия двоичен код.

Baskin Robbins. Тук съобщението е по-очевидно. Това лого, изработено през 2005 г. хитро включва числото 31 – броят на видовете сладолед, продавани от компанията.

Tour de France. Малко по-абстрактно изглеждащо от примерите по-горе, то съдържа добре интегрирани очертания на велосипедист. Виждате ли го? Оранжевият кръг е предната гума на велосипеда му.

Toblerone. А виждате ли танцуващата мечка в планината? Дизайнът на логото на този любим на поколения шоколадов десерт е изработен в чест на швейцарското планинско градче, където шоколадът е приготвян.

Jack In The Box. Това сравнително старо лого на верига за бързо хранене от САЩ съдържа в названието си библейския символ на рибата, загатнат в края на надписа.

Milwaukee Brewers. Освен инициалите на фирмата, логото й показва бейзболна ръкавица.

Още примери очаквайте в продължението утре!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ