Умна кампания рекламира "Ню Йорк Пост"

"Доброто заглавие ти хваща очите", "Новините може и да не са скучни, за да са новини", "Вестникът се съди по началната страница" (макар че книгата не се съди по корицата).

Това гласят част от умните лозунги в нова кампания на американския вестник "Ню Йорк Пост". Изданието се рекламира в Ню Йорк с външна реклама с надписи въвху популярните жълти таксита на Манхатън и билбордове в метрото. Рекламите му не залагат на илюстрации, на атрактивни изображения с лица или места, а само на надписите - т.е. на съдържанието. Това, в което медията е сила. 

С тази инициатива "Пост" се рекламира за първи път от повече от 10 години насам, посочва Adweek. Тя следва миналогодишна инициатива, която популяризира новия старт на сайта на изданието nypost.com. Идеята е да се покаже, че вестникът е "по-нюйоркски отвсякога" и да изтъкне уникалния му глас чрез послания, които карат читателя и рекламодателя да се замисли или да се усмихне, поднесени във външната среда, в дигиталната и в печатна форма. 

В следващите месеци за кампанията ще работи агенция Goodby, Silverstein & Partners в Ню Йорк.

Ето и част от реализацията на рекламната идея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ