Фотогалерия: Чудеса на мърчандайзинга

Фотогалерия: Чудеса на мърчандайзинга

Фотогалерия: Чудеса на мърчандайзинга

В борбата за клиента се включват всички известни способи на съвременния дизайн, маркетинга и модата.

Маркетингови изследвания показват, че в повечето случаи човек купува даден продукт в големия магазин, ако се намира директно срещу него на търговския стилаж. А най-малко 70% от клиентите вземат решение за марката на място, пишат в Adme.ru. Ето защо стоката трябва да бъде така изложена на рафта, че да станат по-видими предимствата й, да се вмъкне тя естествено в полезрението на човека и да бъдат колкото може по-скрити нейните недостатъци. За това се грижат специалистите от мърчандайзинга.

От Adme.ru показват някои от най-добрите и оригинални подредби на продукти на мърчандайзъри, които освен търговска стойност носят и естетика, превръщайки магазина в своеобразна галерия. Фотогалерията с тях изглежда така:

Рекламен подход на Coke Zero във Филипините. Обратната пирамида символизира, че невъзможното е възможно.Рекламен подход на Coke Zero във Филипините. Обратната пирамида символизира, че невъзможното е възможно.

GAP.GAP.

Nike.Nike.

Магазин за велосипеди в Алтландсберг, Германия.Магазин за велосипеди в Алтландсберг, Германия.

Магазин на M&M. Най-големите магазини за бонбони в света са на тази марка. Намират се в Ню Йорк, Лас Вегас и Орландо.Магазин на M&M. Най-големите магазини за бонбони в света са на тази марка. Намират се в Ню Йорк, Лас Вегас и Орландо.

Остроумна реклама на Louis Vuitton. Купете чанта и вниманието ще бъде насочено към вас.Остроумна реклама на Louis Vuitton. Купете чанта и вниманието ще бъде насочено към вас.

Световноизвестният художник Такеши Мураками партнира с магазин на модната марка, за да направи изложба от светлини Световноизвестният художник Такеши Мураками партнира с магазин на модната марка, за да направи изложба от светлини "33 цвята".

Apple иска да унищожи всички предубеждения за това как трябва да изглежда витрината на един магазин.Apple иска да унищожи всички предубеждения за това как трябва да изглежда витрината на един магазин.

Hermes.Hermes.

Whole Foods Market в САЩ по време на Хелоуин.Whole Foods Market в САЩ по време на Хелоуин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ