„Кока-Кола“ организира уникален рекламен експеримент в Лондон (видео)

Вярвате ли в телепортирането? А в говорещите машини за безалкохолни напитки? 

Ако отговорът е "Не", по-добре размислете, защото "Кока-Кола" опровергава разума с нова - уникална и високотехнологична рекламна инициатива, насочена към младите хора. Компанията монтира специална машина за нейни безалкохолни напитки, брандирана с отличителния й червен цвят и логото, на улица в Лондон. Тя се възползва от нощния живот в града, за да изненада приятно млади хора, излезли на дискотека. 

Машината заговаряше случайните минувачи край нея. За тези, които се спираха, имаше въпрос: "Вярвате ли в телепортирането?", "Какво ще кажете, ако можехте сега - точно сега - да се озовете на лудо парти в плажен хотел Ushuaïa в Ибиса?". След малки предизвикателства към момичетата и момчета, които й обърнаха внимание, машината се изтегляше встрани и зад нея се откриваше изненадващо огромно пространство - мултимедийно парти с излъчване на купон в Ushuaïa в Ибиза, който се състои реално по същото време. 

Стриймингът на партито бе 360-градусов - доста реалистичен. Водно огледало симулираше басейна на хотела, а декорацията в помещението бе направена да съответства на тази в Ибиса. Така се случи "телепортацията" за тези групи от млади хора - те почти попаднаха на купон, който се състоеше на 2000 километра от тях. Или поне така се почувстваха. 

Извод: Ако попаднете на говореща машина на "Кока-Кола" на улицата, обърнете й внимание. 

Ето и видеозапис, който обобщава вълненията от експеримента. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ