нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Криейтив

Heinz създаде „най-бавния пъзел“

Изолирани в домовете си, много хора се впуснаха в търсене на нови занимания, с които да запълнят времето си. Едно от тях са пъзелите, а от Heinz съобщиха, че са създали „най-бавния“ такъв.Всичките му

Криейтив

И логата спазват социалната дистанция

Мерките, които властите по света вземат в борбата срещу COVID-19, са криейтив искра за мнозина представители на творческата гилдия по света, включително и за един творчески директор от Слове

Криейтив

Nutella отваря магазин за един ден, чества Деня на палачинката

Като част от опитите да се наложи на пазара като алтернатива на популярния в САЩ кленов сироп, Nutella отваря магазин за един ден в Ню Йорк. Това стана ясно от прессъобщение на италианския бранд.Физич

Криейтив

„Шамрок“ стана на 50, „Макдоналдс“ празнува с чаша за 100 хил. долара

„Шамрок“, най-старият шейк в историята на веригата за бързо хранене „Макдоналс“, стана на 50 години. По този случай от марката създадоха шейк, чиято изработка струва 100 хил. долара.Луксозната версия

Криейтив

Ицо Хазарта проговори на гръцки, търси млади български таланти

„Много е тъпо да съдиш някого, преди да си го опознал“ – с това послание, но изречено на гръцки Ицо Хазарта предизвика  в своя Фейсбук профил младите хора у нас да не се страхуват от предразсъдъ

Криейтив

Вечни цитати, посветени на рекламата

"Преди хората се нуждаеха от продуктите, за да оцеляват. Сега продуктите се нуждаят от хората, за да оцеляват."Никълъс Джонсън****"Никога не създавайте реклама, която не бихте искали семейството

Криейтив

Snickers заменя фъстъците с кокос

Брандът за десертчетата с карамел и фъстъци Snickers замени традиционния си пълнеж с кокос, така че да наподобява на Bounty – друг бранд от портфолиото на Mars Wrigley Group.Кампанията е стартирала в

Криейтив

„Стела Артоа“ запознава съседи в празничната си кампания

Хората все по-често избягват да си говорят със съседите си, а понякога не знаят дори и как изглеждат. „Стела Артоа“ показва отношение към проблема в тазгодишната си празнична кампания, озагл

Криейтив