нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Свежо, адаптивно - новото корпоративно лого на Facebook

Facebook

Facebook представи новото си корпоративно лого, с което цели да обедини всички свои услуги и да си осигури по-голяма прозрачност пред потребителите относно притежанията си.

Логото на компанията е съставено изцяло от големи букви, за да се отличи визуално от това на социалната мрежа. В следващите няколко седмици предстои то да се появи във Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, върху продуктите за виртуална реалност Oculus, бизнес мрежата Workplace, устройствата за видео разговори Portal и блокчейн технологията Calibra.

Цветовете му са адаптивни, в съответствие с мястото, на което е позиционирано, като например в приложението WhatsApp ще се появява в зелено, а в Instagram ще се прелива от жълто до лилаво.

още по темата
още от Криейтив